O’Café! Nieuwe ontmoetingsplek vanaf 4 oktober

woensdag 26 september 2018

Het O’Café – een ontmoetingsplek voor mensen vanaf 25 jaar

Er een nieuw initiatief voor jonge mensen vanaf 25 jaar in Oisterwijk en omstreken (zoals Tilburg en Hilvarenbeek): het O’Café. Waar staat het O’ voor? Voor omega, ontmoeten, ontdekken, gelOOf, God… Het O’café is een plek voor mensen rond de 20 tot 45 jaar, die tijdens een gezellige avond onder het genot van een drankje met elkaar goede gesprekken willen hebben. Gesprekken over wat ons bezig houdt, gesprekken die ons opbouwen en verder brengen in ons geloof.

De avond begint om 20.00 u met een gezellige inloop waar we elkaar kunnen ontmoeten en bijkletsen. Daarna gaan we aan de hand van het thema van de avond met elkaar in gesprek. Het thema wordt kort ingeleid door een (gast)spreker, en vervolgens praten we erover door. Rond half tien ronden we langzaam aan af, maar uiteraard kan je daarna nog lekker blijven hangen en een borrel pakken.

Het O’Café opent voor het eerst zijn deuren op donderdag 4 oktober om 20.00u in de Kerkstraat 64, Oisterwijk. Wees welkom!

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz