Wie helpt met actie Kerkbalans?

dinsdag 30 oktober 2018

Hoewel januari nog ver weg lijkt zijn de voorbereidingen voor de Actie Kerkbalans 2019 in volle gang. Onze contactpersonen gaan straks weer op pad met de bekende enveloppen waarin de gemeenteleden wordt gevraagd om ook in 2019 financieel bij te dragen aan het werk in onze gemeente. Helaas zijn er nog paar wijken vacant omdat enkele contactpersonen zijn gestopt. Misschien iets voor u ?

Het werk van de lopers wordt gelukkig steeds minder omdat er steeds meer gemeenteleden digitaal meedoen, zie hierna.

Doet u ook digitaal mee?

Net als de laatste 2 jaren worden steeds meer gemeenteleden digitaal benaderd; zij krijgen geen bezoek aan huis, maar kunnen hun toezegging via de website van onze kerkelijke gemeente doen. Dat gaat heel eenvoudig en veilig.

Het aantal groeit, het zijn nu ruim 150 adressen.

Heeft u zich nog niet opgegeven en wilt u in januari ook digitaal uw toezegging doen (u moet een computer, laptop, tablet, e.d. met internet hebben), dan kunt u zich opgeven via de kerkrentmeesters, op: kerkrentmeesters@pkn-oisterwijk.nl.

Als u twijfelt of zich al opgegeven hebt, vraag dat dan even na via dit emailadres of bel Jan Kos (013-5215970). Als uw emailadres is gewijzigd, wilt u dit dan ook even doorgeven?

TENSLOTTE:

Het einde van het jaar nadert al weer. Heeft u dit jaar een kerkelijke bijdrage toegezegd maar nog niet (geheel) betaald, wilt u dit dan in orde maken?

Let op, vanaf 1 november a.s. wijzigt het banknummer van de kerk, waarop u de bijdrage kunt overmaken; het wordt: NL10 RABO 0373 7115 81.

Namens de kerkrentmeesters,

Jan Kos en John Rodenburg

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland