Het draait echt met kerst niet om die boom

dinsdag 04 december 2018

15 december komt Musicalgroep Besoyen naar de Protestantse kerk in Oisterwijk aan Kerkstraat 64 met de musical ‘Luchtpost, brieven van boven’. Dit mag je niet missen!

De musical vertelt je op een herkenbare wijze het verhaal over familie de Vries en hun zoektocht naar de boodschap van kerst. Door allerlei onbekende en bekende brieven worden zij niet alleen meegevoerd naar de tijd van Jozef en Maria, maar ook naar het front tijdens de Eerste Wereldoorlog. De musical vertelt en zingt liederen verpakt in een verrassend muzikaal jasje met teksten die zijn geschreven door Reinaard Maas en Niek Dekker.

De boodschap van kerst wordt gebracht op een eigentijdse, bijbelgetrouwe en toch laagdrempelige manier. Met scenes die elkaar in een hoog tempo opvolgen, zal er in de 75 minuten durende musical dan ook geen pauze zijn. De musical is geschikt voor alle leeftijden en daarom een perfect uitje voor het hele gezin.

Kortom, deze musical moet u gezien hebben!

Aanvang: 20:00 uur

Zaal open: 19:30 uur

Toegang: vrije entree

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts