Collecte Pinksterdienst voor Wensambulance

zondag 02 juni 2019

Ieder mens heeft een laatste wens. Nog een laatste keer het ouderlijk huis zien, naar familie of een dagje naar het strand. Het lijken wensen die eenvoudig te vervullen zijn, maar voor mensen die niet lang meer te leven hebben, is dat niet altijd vanzelfsprekend. Bijvoorbeeld omdat ze aan bed zijn gekluisterd en zittend vervoer niet meer mogelijk is.

Wensambulance Brabant brengt terminaal zieken nog één keer naar hun favoriete plek.

Ook in onze gemeente hebben mensen fijne ervaringen met de Wensambulance. Daarom willen we de opbrengst van de collecte tijdens de Pinksterviering hiervoor bestemmen.

Barry van Brakel, medewerker van de Wensambulance Brabant, komt in de dienst kort toelichten waar de Wensambulance voor staat. Na afloop van de viering staat er een Wensambulance geparkeerd bij De Rode Lelie, waar u deze kunt bezichtigen. Barry en enkele medewerkers staan klaar om u er alles over te vertellen.

We hopen op uw gulle gift! Te weinig geld bij u? U kunt uw gift ook overmaken op NL 90 RABO 0106 0579 44 t.n.v. Stichting Wensambulance Brabant.

Lees meer over de Stichting Wensambulance Brabant

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts