Zomerdag voor senioren van onze gemeente

zondag 02 juni 2019

Op donderdag 1 augustus is het zover: de jaarlijkse zomerdag voor de senioren van onze gemeente. We gaan deze keer op reis met een treintje: de Duinexpres. Een mooie manier van natuur beleven en ervaren.

In comfortabele wagons met een zacht achtergrondmuziekje is het genieten van het natuurschoon in en rondom landgoed Huis ter Heide en de Loonse en Drunense duinen. Met bezoeken aan bossen, heiden en stuifzand met gidsen via de intercom over het gebied. Met de Duinexpres komt u op plaatsen die voor u niet of nauwelijks bekend zijn, en met de auto moeilijk te bereiken zijn.

Het is een educatieve tocht van ongeveer 3 uur, met een tussenstop bij De Rustende Jager. Hier genieten we van een lunch. De dag duurt van 11 uur tot ongeveer 14 uur.

Op zondag 30 juni krijgt u via uw contactpersoon een uitnodiging voor deze dag. Verder informatie over de dag staan op deze uitnodiging.

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer