Heeft u een dienst te koop?

dinsdag 27 augustus 2019

Op zaterdag 21 maart 2020 zullen in de middag diensten tegen vaste prijzen en op een ludieke wijze verkocht worden. De opbrengst hiervan zal naar ons gezamenlijk project Bethaniè in Moldaviè gaan.

Vanaf de startdienst zal u door ons actief benaderd worden met de vraag om een dienst aan te bieden.

Bij diensten kunt u denken aan:

• Rondleidingen, Fietstochten, Boottochten, Autotochten alles onder uw begeleiding.
  • Workshops : Van kaarsen en gedichten maken , hout of textielbewerking, zangles of schrijven tot kaartlezen en navigatie met de smartphone.
  • Presentaties / Lezingen
  • Gebruik van vakantiewoning, auto, boot, fietsen etc.
  • (Huis )concert, recital,
  • Onderhoud tuin, huis, auto, fiets etc.
  • Korte cursussen: Schaken, Fotografie, Reanimatie, stoppen met roken, Zen-medicatie
  • Diner aan huis of Diner op locatie en alle vormen daartussen.
  • Oppassen
  • ??

Heeft u vragen of wilt u zich al opgeven, dan kunt u ons benaderen via barttraksel@gmail.com

Houdt u de datum zaterdagmiddag 21 maart 2020 alvast vrij in uw agenda

Cissy Mohr, Digna Cusell, Hans Zaaijer, John Rodenburg, Gilbert Leene, Marieke Traksel en Sandra van Triet.

Voorbereidingscommissie

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag