Startzondag: neem een lunchgerecht mee

donderdag 29 augustus 2019

Op 8 september vieren we de start van het nieuwe kerkelijk seizoen. Dan doen we met een feestelijke dienst, waarin onder andere onze nieuwe kerkelijk werker, Lianne van der Wel, wordt benoemd.

Voor de lunch hebben we uw hulp nodig

Na de dienst willen we een lunch organiseren waarbij iedereen iets meeneemt: belegde broodjes, salades, hartige taart, krentenbollen: kortom alles wat niet in de koelkast en niet in de oven of op het fornuis hoeft. We maken er een feestelijk buffet van, zodat we samen kunnen eten en hopelijk kunnen ervaren dat er genoeg is voor iedereen. Neemt u ook iets mee? Alvast bedankt! Voor drinken zorgt de voorbereidingscommissie.

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland