Dienstenverkoop komt dichterbij

woensdag 19 februari 2020

Zaterdagmiddag 21 maart komt steeds dichterbij: we organiseren dan de dienstenverkoop. Er worden allerlei diensten verkocht: van bierproeverij tot concert, van etentje tot creatieve workshop. De opbrengst is bestemd voor ons Kerk in Actie-project voor ouderen en kinderen in Moldavië.

Hoe ziet de middag eruit?

Vanaf 12 uur kunt u zich inschrijven als kandidaat-koper van diensten. Er is koffie en thee met wat lekkers. Om 13.30 uur worden alle diensten op een ludieke manier verkocht tegen een vast redelijke prijs. U bent natuurlijk ook welkom als u niet van plan bent om een dienst te kopen, maar gewoon voor de gezelligheid of uit nieuwsgierigheid komt.

Wilt u weten wat er verkocht wordt?

Begin maart vindt u in de kerk boekjes waarin staat wat er op 21 maart verkocht wordt. U kunt dan vast bekijken welke diensten u wilt kopen. U kunt een dienst ook voor iemand anders als cadeautje kopen.

Helpende handen gezocht

We zoeken nog helpende handen. Een uurtje van uw tijd is al heel fijn. Meld u aan bij Marieke Traksel via barttraksel@gmail.com. Ook met vragen kunt u bij haar terecht, of bij Hans Zaaijer, Sandra van Triet of John Rodenburg.

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts