Kerk gesloten – ontsteek een virtueel kaarsje

donderdag 02 april 2020

In Samen op Weg heeft u kunnen lezen dat de kerk op zondagochtend open is om een kaarsje aan te steken of te bidden. De kerkenraad heeft besloten dit niet meer te doen. We willen alles risico’s zoveel mogelijk uitsluiten.

Op zondagochtend 29 maart was de kerk wel open, maar was er nauwelijks belangstelling voor. Dat sterkt ons in de gedachte dat we het niet moeten doen. Ook thuis kun je bidden en een kaarsje aansteken.

Kaarsje branden online

Daarnaast kunt u nu ook een ‘virtueel kaarsje’ aansteken op onze website. Onderaan de startpagina van de website vind u die mogelijkheid.

Of klik hieronder:

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma