Online oecumenische Pinksterviering: Niet alleen

donderdag 07 mei 2020

Het zijn ingewikkelde tijden en we zien elkaar minder. Toch willen we ook Pinksteren samen vieren, waardoor we ons met elkaar verbonden voelen. Dat doen we online. En bij de voorbereiding van de dienst hebben we uw hulp nodig!

Het thema van deze Pinksterdienst is ‘Niet alleen’. De dienst wordt voorbereid door mensen van de Parochie St. Jozef en enkele leden van onze kerk. Voorgangers zijn ds. Winanda de Vroe en pastor Francis De Meyer.

Maak een filmpje of tekening
We willen u ook graag betrekken in deze viering. Waar denkt u aan als u aan het thema ‘niet alleen’ hoort? Wilt u dit via een filmpje aan ons laten weten? Ook andere creatieve inzendingen, bijvoorbeeld tekeningen van de kinderen, zijn van harte welkom. Stuur uw filmpje of tekening uiterlijk 16 mei op naar Floortje Weug-Verhoek via jeugdouderling@pkn-oisterwijk.nl.

Voor wie of wat wilt u bidden?
Ook kunt u uw voorbeden sturen naar ds. Winanda de Vroe, wdevroe@pkn-oisterwijk.nl. Dit ook liefs uiterlijk 16 mei.

Wanneer en hoe?
U kunt deze dienst op zondag 31 mei online bijwonen. U vindt de viering dan op de startpagina van de website. Ook krijgt u weer de zondagse nieuwsbrief met daarin de link naar de viering. Wij hopen u binnenkort digitaal te kunnen ontmoeten!

Hartelijke groet, namens de voorbereidingscommissie Pinksteren,

Marieke Traksel-Seinstra

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts