Let op: online diensten 7, 14 en 21 juni beginnen om 09.30 uur!

woensdag 03 juni 2020

De afgelopen weken kon u op zondag op een tijdstip dat het u uitkwam de online vieringen en meditaties van onze kerk meemaken. De komende 3 zondagen is het anders: dan houden we samen met de gemeentes Hilvarenbeek en Tilburg online carrouseldiensten. Die zijn live en beginnen om 09.30 uur.

Ieder jaar organiseren we deze diensten, waarbij de 3 predikanten rouleren tussen de 3 kerken. Dit jaar kan dat helaas niet, en daarom doen we het online.

Op zondag 7 juni gaat voor: ds. Winanda de Vroe
Op zondag 14 juni gaat voor: ds. Otto Grevink
Op zondag 21 juni gaat voor: ds. Annemarie Hagoort

Het thema van de vieringen is ‘Geloof, hoop en liefde’

De vieringen zijn rechtstreeks en worden gestreamd (uitgezonden) op coronaviering.nl/live. De viering begint om 09.30, dus drie kwartier vroeger dan onze kerkdiensten. De uitzending vindt plaats vanuit de Opstandingskerk in Tilburg.

Tip: schakel op tijd in!

Zet de website ongeveer een kwartiertje van te voren vast open. Als iedereen om half 10 inlogt, kan de website even vastlopen. Dat voorkomt u door tijdig aanwezig te zijn. Net zoals je in de echte kerk ook niet allemaal op precies hetzelfde tijdstip kunt binnenkomen.

De vieringen zijn later op de dag ook terug te kijken via coronaviering.nl en op onze eigen website.

Als Diaken heb je een belangrijke rol binnen de gemeente. Zeker in een tijd waarin onrecht, geweld en armoede hoogtij vieren. Zelf ben ik als Diaken meer een doener en vind het fijn als ik daadwerkelijk iets kan betekenen voor iemand die het nodig heeft. Omzien naar elkaar is daarbij een basisvoorwaarde. Niet alleen binnen onze eigen gemeente maar ook daarbuiten, landelijk én wereldwijd.

Jantsje Bakkeren