Dit zijn de winnaars van Pinksterspeurtocht

donderdag 11 juni 2020

De wandel/speurtocht van Tweede Pinksterdag leverde drie winnaars op: Hanna (en Elise) Ooms, Niek Withaar en Ina de Klerk. Marieke Traksel en Jantsje Bakkeren hebben afgelopen week de prijzen uitgereikt.

Hanna en Elise kregen een regenboogduif van Kerk In Actie met bijbehorend boekje met spannende verhalen. Niek kreeg een mooie puzzel van 200 stukjes, en Ina een puzzel van 1000 stukjes. Een fijne bezigheid in deze tijd van corona… Alle drie nogmaals gefeliciteerd!

Vierde winnaar

En eigenlijk is er ook een vierde winnaar: ons Kerk in Actie-project in Moldavië dat we met de kerken in Hilvarenbeek en Tilburg steunen. De opbrengst van de puzzeltocht gaat naar dit project.

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer