Kleur de mandala van Geloof, hoop en liefde

woensdag 17 juni 2020

Op zondag 21 juni is om 09.30 uur de derde live carrouseldienst vanuit de Opstandingskerk in Tilburg. Voorganger is ds. Annemarie Hagoort, en het thema is geloof, hoop en liefde.

Voor de kinderen is er een mandala over Geloof, Hoop en Liefde beschikbaar. Zij mogen ‘m kleuren, er een foto van maken, en vervolgens appen naar ds. Annemarie via 06-400 45 148. Doe dat uiterlijk dinsdag 23 juni. Dan kan de foto mee in het gezamenlijke kerkblad (zomernummer) van Hilvarenbeek, Oisterwijk en Tilburg.

Vaderdag

Tip: kinderen kunnen de mandala nadat ze er een foto van hebben gemaakt ook aan hun vader geven voor Vaderdag. Of aan iemand anders!

Geen kind meer?

Ook voor volwassenen is het leuk en rustgevend om een mandala te kleuren. Kleur dus gerust mee!

Download hier de mandala-kleurplaat

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland