Klein Zomer Bezoek eerste editie 23 juni

donderdag 25 juni 2020

De tent staat klaar, de vlaggetjes hangen, de tafeltjes en stoelen staan in ‘corona-opstelling’. Je zou misschien denken: dat is niet gezellig, maar niets is minder waar. Het was heel fijn en erg gezellig om elkaar na zo lange tijd weer eens te zien en te spreken.

Ook voor de inwendige mens was goed gezorgd. Er werd een heerlijke ‘afternoon-tea’ geserveerd, met zoete en hartige lekkernijen.

We hebben geconstateerd dat er per keer plek is voor iets meer personen dan eerder gedacht. Twaalf personen kunnen tegelijk onder de tent zitten en dan ook nog goed met elkaar bijpraten.

Wat is het Klein Zomer Bezoek?

In plaats van Groothuisbezoeken en de Senioren Zomerdag houden we deze zomer Klein Zomer Bezoeken op de binnenplaats van de Voorhof. U krijgt een feestelijke high tea met lekkers. De bedoeling is dat er per middag 12 mensen bij elkaar komen voor een gezellig weerzien met thee/koffie en lekkere hapjes. Even bijpraten, elkaar weer zien en spreken. Lianne, Winanda en Ivon zijn er ook bij om iedereen weer te ontmoeten.

Meld je aan

Als je wilt komen, geef je dan op bij Winanda, via mailadres omziennaarelkaar@pknoisterwijk.nl of telefonisch 013-5282175.

Dit zijn de data en tijden

• 3 juli  van 15.00 tot 16.30 uur (inmiddels volgeboekt)
  • 7 juli van 15.00 tot 16.30 uur (deze is verplaatst naar de middag omdat er geen aanmeldingen waren voor de avond)

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer