Reserveren voor de kerkdienst van 5 juli

vrijdag 26 juni 2020

Goed nieuws! We gaan weer starten met de kerkdiensten. Vanaf zondag 5 juli is er weer iedere week een viering in de kerk. Daarvoor moet u zich wel aanmelden! Dat is een regel van het RIVM. Vanaf zondag 28 juni kunt u reserveren voor de kerkdienst van zondag 5 juli.

In de kerk moeten we op anderhalve meter van elkaar zitten. Dat betekent dat er maar zo’n 30 tot 40 mensen de dienst bij kunnen wonen. Het kan dus zijn dat u zich aanmeldt, maar dan toch niet kunt komen. In dat geval staat u voor de week erna boven aan de lijst.

Live uitzending

Omdat niet iedereen in de kerk kan zijn, wordt de dienst live uitgezonden op internet. U kunt de viering ook later op de dag nog terugkijken.

Hoe aanmelden?

In de nieuwsbrief van zondag 28 juni staat precies hoe u zich kunt aanmelden voor de dienst van 5 juli. Wat zal het fijn zijn elkaar weer te ontmoeten!

Heeft u nu al vragen? Mail naar scriba@pkn-oisterwijk.nl.

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers