Klein zomerbezoek: er is nog plek!

vrijdag 24 juli 2020

Op dinsdag 28 en donderdag 30 juli zijn er van 15.00 tot 16.30 uur klein zomerbezoeken op de binnenplaats van de kerk. Op dinsdag zitten we bijna vol, maar op donderdag hebben we nog plaats. Gezellig als we u er ook bij bent. Ds. Winanda de Vroe en Lianne van der Wel  ontvangen u graag!

Het Klein Zomerbezoek is ter vervanging van de Groothuisbezoeken en de Senioren Zomerdag. U krijgt een feestelijke ‘high tea’. Er staat een open tent op de binnenplaats, dus ook bij een beetje regen zitten we droog. We zijn met ongeveer 10 mensen bij elkaar om bij te praten en elkaar weer te zien.

Heeft u zich al aangemeld, maar wilt u iemand meenemen? Dat kan natuurlijk ook! En bent u al een keer geweest, maar vindt u het leuk nog een keer te komen: van harte welkom!

Opgeven

U kunt zich opgeven, bij voorkeur via de mail (omziennaarelkaar@pkn-oisterwijk.nl) en anders via de telefoon (Winanda 013 – 528 21 75).

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma