Klein Zomer Bezoek: je laatste kans!

donderdag 20 augustus 2020

Deze warme zomer van 2020 loopt naar een einde. Daarom is er komende week de laatste kans om het Klein Zomerbezoek bij te wonen. We organiseren nog 2 middagen op de binnenplaats van de Voorhof.

Heel wat gemeenteleden hebben al genoten van deze middagen, sommigen zelfs al twee keer en zij willen nog graag een keer komen. Dat kan! We kunnen per middag ongeveer 12 personen verwelkomen.

Goede gesprekken

Tijdens de middag genieten we van een high tea en van goede gesprekken met elkaar. Ds. Winanda de Vroe, pastor Lianne van der Wel en ouderling Pastoraat Ivon Withaar zijn er bij!

De data zijn:

Dinsdag 25 augustus van 15.00-16.30 uur
Vrijdag 28 augustus van 15.00-16.30 uur

Aanmelden

Als u van de partij wilt zijn, kunt u zich opgeven via mail: omziennaarelkaar@pkn-oisterwijk.nl of per telefoon: Lianne 06-52511886 (bij geen gehoor graag inspreken).

Wij ontmoeten u graag op een van deze middagen!

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz