Kerkdienst 13 september en aanmelden voor 20 september

donderdag 10 september 2020

Zit het al in je zondagse routine? De link naar de kerkdienst en de liturgie vind je voortaan iedere zondag in de agenda op de website. Ga naar de betreffende zondag, en je vindt alles wat je nodig hebt om de viering mee te beleven. De kerkdienst is vanaf zondagmiddag ook de hele week op de startpagina van de website te zien.

Aanmelden zondag 20 september
Je kunt je vanaf nu aanmelden voor de kerkdienst van 20 september. Voorganger is ds. Hester Radstake. Aanmelden kan door uiterlijk donderdagavond een mailtje te sturen naar scriba@pkn-oisterwijk.nl.

Zet in de mail:

• met hoeveel volwassenen je komt,
  • hoeveel kinderen je meeneemt en hoe oud ze zijn.

Als je al vrijwilliger in de kerkdienst bent, hoef je je niet aan te melden. Je eventuele partner moet dat wel doen!

Lukt mailen niet?

Als het mailen niet lukt, bel dan de scriba op 06 – 22 69 10 20. Als er niet wordt opgenomen, spreek dan de voicemail in. Vertel dat je naar de kerk wil komen en met hoeveel mensen.

Uiterlijk zaterdagochtend ontvang je via mail een bevestiging.

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma