Fiets zondag mee voor Moldavië

woensdag 16 september 2020

Aanstaande zondag 20 september organiseren Vorming en Toerusting en ZWO gezamenlijk een fiets/fototocht om geld in te zamelen voor ons Kerk in Actieproject in Moldavië. Het belooft droog weer te blijven. Met 22 graden is het prima fietsweer.

Je kunt je nog aanmelden als deelnemer bij Marieke Traksel: barttraksel@gmail.com of via 013-5282759. Een aantal gemeenteleden heeft al enthousiast gereageerd en fietst zondag mee.

Wil je mee fietsen?
Tussen 13 uur en 16 uur kun je starten vanaf de kerk. Je kunt kiezen voor een korte route van ongeveer 12 km en een wat langere route van maximaal 20 km voor de wat meer ervaren fietser.

Puzzelen met foto´s
Bij de start krijg je op papier of digitaal wat foto´s mee. De bedoeling is dat je onderweg zoekt waar deze foto´s gemaakt zijn. Diegene die de meeste foto’s goed heeft, wint een prijsje. Mochten er meerdere goede inzendingen zijn, dan wordt er geloot.

Hoe doe je mee?
Voor 5 euro (meer mag ook) per routebeschrijving stuurt Marieke je deze per email toe. Maak vervolgens je bijdrage over via deze link of maak je gift over op NL02RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestante kerk o.v.v. fiets/fototocht 20 september a.s.

Kun je niet mee fietsen maar wil je ons wel steunen?
Ook mensen die niet mee kunnen of willen fietsen, maar wel willen bijdragen. Heel graag! Stort je bijdrage op bovenstaand rekeningnummer.

Hans Zaaijer, Winanda de Vroe, Anc Burggraaf, Jantsje Bakkeren, Aede Oostra en Marieke Traksel

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma