Kerstspeurtocht: Vrijwilligers gezocht

woensdag 25 november 2020

Het zou toch fijn zijn als we het kerstfeest met elkaar kunnen vieren. Ook in coronatijd! Juist daarom houden we een kerstspeurtocht voor groot en klein op woensdag 23 december.

Tussen 15.00 en 17.00 uur gaan we door het sfeervolle centrum van Oisterwijk op zoek naar het kindje Jezus. De speurtocht wordt georganiseerd door de gezamenlijke kerken van Oisterwijk.

Help je mee?
We zoeken vrijwilligers die mee willen helpen, uiteraard coronaproof! We zoeken bijvoorbeeld mensen die routebordjes willen ophangen, mensen die kerstbrood willen smeren en mensen die figurant willen zijn. Maar er zijn genoeg andere grote en kleine klusjes te doen. Dus doe je mee? Je kunt je opgeven bij: blesg@xs4all.nl of wdevroe@pkn-oisterwijk.nl.

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer