Van de diaconie: Kerstgroet en attentie

donderdag 26 november 2020

Het is niet voor iedereen vanzelfsprekend om met de feestdagen een volle, feestelijk gedekte tafel te hebben. Omdat we ook die gezinnen wat extra’s gunnen met de feestdagen vragen we u of u iemand kent die in aanmerking zou moeten komen voor een kerstgroet en attentie.

Schrijf dan naam en adres op een kaartje en stop dit dan voor 15 december in de blauwe box op de ronde tafel in de hal van De Voorhof. Of stuur een mailtje naar Jantsje Bakkeren, info@familiebakkeren.nl.

Samen maken we er een mooie feestmaand van!

De diaconie

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz