Maaltijd van de Heer in coronatijd

donderdag 03 december 2020

Afgelopen winter hebben we voor de laatste keer de Maaltijd van de Heer (Heilig Avondmaal) gevierd. Bij veel mensen bestaat de behoefte om toch weer samen de Maaltijd te houden, ook al zitten we nog in coronatijd. Daarom willen we op zondag 13 december – coronaproof – het Heilig Avondmaal vieren.

Als u niet naar de kerk kunt of wilt komen, kunt u thuis mee vieren. We hebben pakketjes met daarin brood en wijn, die we bij u thuis bezorgen. Zo kunt u online meedoen op het moment dat we in de kerk de Maaltijd houden!

Wilt u een pakketje thuis ontvangen? Mail dan naar reserveren@pkn-oisterwijk.nl

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag