Kerstvieringen 24 en 25 december

vrijdag 18 december 2020

De kerstvieringen zijn dit jaar helaas online. Dat heb je in de extra nieuwsbrief kunnen lezen. Maar ook (of misschien wel juist) online worden het feestelijke vieringen, dus vier vooral met ons mee.

De kerstnachtdienst wordt vooraf opgenomen. Tijdens de viering zingt Kathelijn van Dongen met nog drie andere zangeressen. De dienst is op kerstavond vanaf 19.00 uur te bekijken via kerkdienstgemist.nl . Zo kunnen gezinnen met kinderen vroeg kijken, en anderen ook later op de avond. De liturgie staat op de homepage van pkn-oisterwijk.nl

Eerste kerstdag
Op eerste kerstdag is er in de viering onder meer een prachtige film te zien die de kinderen van onze gemeente hebben gemaakt. Ook deze viering is vooraf opgenomen en vanaf 25 december te bekijken op kerkdienstgemist.nl.

Ondanks de moeilijke situatie waar we inzitten wensen we u gezegende kerstdagen!

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland