Online kerstborrel op kerstavond

vrijdag 18 december 2020

Net als andere jaren willen we ook dit jaar de kerstnachtdienst afsluiten met een glaasje glühwein en worstenbroodje. Geheel in stijl doen we dat dit jaar online. We starten de borrel om 22.00 uur. Borrel je gezellig met ons mee?

Stuur dan een mailtje naar jeugdouderling@pkn-oisterwijk.nl met daarin je naam en telefoonnummer. Als je je vóór 22 december aanmeld, zorgen wij ervoor dat er wat lekkers bij je wordt thuisbezorgd. Aanmelden na 22 december is geen probleem, maar dan moet je wel zelf voor de hapjes en drankjes zorgen…

Tot 24 december!

Floortje Weug, Dorien Kleine Rammelkamp en Winanda de Vroe

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma