Actie Kerkbalans van start

donderdag 14 januari 2021

Geef vandaag voor de kerk van morgen. Dat is het thema van de actie Kerkbalans 2021, die op 16 januari van start gaat.

Kerkbalans vraagt je om te investeren in een levende kerk tijdens en na corona. Een gezonde financiële situatie is voor de kerk belangrijk. Daarom vragen we elk jaar aan al onze gemeenteleden om een bijdrage toe te zeggen. Dankzij jouw bijdrage kunnen we onze belangrijke taken blijven vervullen. Denk aan het pastoraat (predikant, kerkelijk werker, jeugd- en jongerenwerk, ouderenpastoraat), de zondagse diensten, de online uitzendingen, het onderhoud van de kerk, etc.

Eeuwenlang
Omdat het tekort op de begroting ieder jaar verder oploopt door de hogere kosten en de lagere collecteopbrengsten, hopen we dat je wat meer geeft dan vorig jaar. Wil je ook dat de kerk kan blijven doen waar ze al eeuwenlang voor staat? Geef dan vandaag voor de kerk van morgen!

Meer weten? Lees de folder van onze eigen kerk.

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts