Laatste kans om Moldavische wijn en honing te bestellen

donderdag 04 maart 2021

Heb je al Moldavische wijn- en honing besteld? Je hebt nog tijd tot woensdag 10 maart! Je kunt contact met ons opnemen via ZWO-Oisterwijk@hotmail.com.

Deze producten zijn internationaal zeer gewaardeerd en je steunt er een goed doel mee: ons gezamenlijk project Bethania in Moldavië. Als je dat wil, kunnen we de bestelde producten ook bij je thuis afleveren.

Wil je niets kopen, maar Bethania wel steunen?
Dat kan natuurlijk ook.  Maak je  gift over op NL02RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestante kerk o.v.v. wijn- en honingverkoop voor Moldavië.

Eerst meer weten?
Bel dan met Jantsje Bakkeren (Oisterwijk) 06-22856358, Nikki Idema (Tilburg) 06-43845816 of Digna Cusell (Hilvarenbeek) 06-13611538. Meer informatie over de actie lees je ook in dit bericht

Namens diaconie en ZWO,
Digna Cusell (Hilvarenbeek), Nikki Idema en Hans Bonis (Tilburg), Hans Zaaijer, Jantsje Bakkeren en Marieke Traksel (Oisterwijk)

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer