Online Paasontbijt

donderdag 25 maart 2021

Geen Pasen zonder Paasontbijt. Daarom organiseert de Jeugdraad op Paaszondag 4 april een Paasontbijt Thuis. Via Zoom gaan we samen ontbijten en met elkaar bijpraten. Hoe werkt het?

• Meld je aan via meldaanpkno@ziggo.nl. Doe dan uiterlijk woensdagmiddag 31 maart om 18.00 uur.
  • Op zaterdag 3 april haal je tussen 11.00 en 13.00 uur je Paasontbijt op in de kerk.
  • In het ontbijttasje zit een briefje met de gegevens om zondag in te kunnen loggen in Zoom.
  • Op zondagochtend zet je thuis het ontbijt klaar en logt tussen 8.30 en 9.00 uur in.

Er wordt een vrijwillige bijdrage gevraagd voor de gemaakte kosten en voor ons gezamenlijke Kerk in Actie-project in Moldavië.

We kijken uit naar een gezellig ontbijt!

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers