Lintje voor John en Jeanne Rodenburg

donderdag 29 april 2021

Afgelopen maandag hebben John en Jeanne Rodenburg een koninklijke onderscheiding ontvangen uit handen van de Tilburgse burgemeester Theo Weterings. Zij kregen dit lintje onder meer voor het vele werk dat ze hebben verzet (en nog verzetten!) voor onze kerk.

Als kerkelijke gemeente zijn we natuurlijk supertrots op ‘onze’ John en Jeanne. Met een bos bloemen hebben we ze namens alle gemeenteleden van harte gefeliciteerd. In het nummer van Samen op Weg dat half mei uitkomt, schrijven zij zelf meer over deze bijzondere dag.

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer