Slotzondag wordt ‘volle bak’

vrijdag 16 juli 2021

Zondag is het slotzondag, en nemen we afscheid van Joop Vlottes als ouderling eredienst. Het belooft een feestelijke dienst te worden!

Het is dus ook niet meer dan logisch dat veel mensen naar de dienst willen komen. Op vrijdagochtend telden we al 40 aanmeldingen. Helaas is dat ook wel zo’n beetje het maximum dat we op anderhalve meter in de kerk kwijt kunnen.

Voor iedereen die de dienst niet live kan bijwonen, is er gelukkig KerkdienstGemist. Zo zijn we toch bij elkaar. Een feestelijke zondag gewenst!

Joop Vlottes tijdens zijn afscheidswoordje in de laatste kerkenraadsvergadering.

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma