Terugblik op de slotzondag

woensdag 21 juli 2021

Afgelopen zondag was het slotzondag en namen we afscheid van Joop Vlottes als ouderling eredienst. Het thema van de dienst was Jona: Geroepen om Op Weg te gaan.

De kinderen van de kinderkerk maakten een mooi kunstwerk voor Joop, en boden dat aan het eind van de dienst aan. Na de viering was er een gezellig samenzijn op de binnenplaats, en kon iedereen smullen van de Antilliaanse pasteitjes die Joop had meegenomen.

> Bekijk alle foto’s.

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz