Startzondag 12 september

vrijdag 10 september 2021

Zondag 12 september is de startzondag. Waar we gehoopt hadden om dit weer met z’n allen te kunnen vieren en er een mooie dag van te maken hebben gooit corona helaas nog steeds roet in het eten.

We hopen op een voor nu ‘volle’ kerk en op veel kijkers vanuit huis. Na afloop van de dienst is er koffie, thee of limonade met taart voor iedereen. Oók de mensen die thuis meekijken zijn van harte welkom om koffie te komen drinken in de kerk. Samen zorgen we ervoor dat de 1,5 meter gerespecteerd wordt.

Van U is de toekomst
Het wordt een dienst voor jong en oud waarin ingetogen samenzang wordt afgewisseld met filmpjes en gesproken teksten. Het thema is ‘Van U is de toekomst’. We gaan ervanuit en bidden dat ergens dit najaar de coronamaatregelen het weer toelaten dat we met meer mensen in de kerk zitten en aansluitend aan de dienst weer een mooie activiteit kunnen organiseren.

Kom jij ook?
Meld je dan uiterlijk vrijdag 10 september om 18.00 uur aan via reserveren@pkn-oisterwijk.nl. Kom je alleen koffiedrinken en taart eten na de dienst, dan hoef je je niet aan te melden.

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag