Aanleveren kopij voor Samen op Weg

woensdag 22 september 2021

Het is je waarschijnlijk al opgevallen dat ons kerkblad Samen op Weg in september niet is verschenen. De oorzaak daarvan was dat er te weinig kopij is aangeleverd.

Nu de vakanties voorbij zijn, hopen we voor het volgende nummer van Samen op Weg weer voldoende berichten te krijgen.

Deadline 8 oktober
Het eerstvolgende nummer verschijnt op 22 oktober. De kopij voor dat nummer moet op vrijdag 8 oktober bij de redactie binnen zijn.

Agenda
Omdat Samen op Weg niet is verschenen, heb je ook de agenda van de kerk niet bij de hand. Onderaan de wekelijkse nieuwbrief vind je de agenda van de komende week. Op iedere activiteit kun je klikken om meer informatie te krijgen. Wil je verder vooruit kijken, ga dan naar de agenda op onze website.

De redactie van Samen op Weg

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts