Retraiteweekend Egmond in mei 2022

woensdag 06 oktober 2021

Afgelopen april hebben we je uitgenodigd om mee op retraite te gaan. Het retraiteweekend is van 20 t/m 22 mei 2022 in het Sint Liobaklooster in Egmond. Onze plannen hebben nu vorm gekregen.

We worden in het weekend van 20 t/m 22 mei gastvrij ontvangen in het Sint Liobaklooster in Egmond-Binnen, waar wij een weekend verblijven in hun gastenverblijf. We zijn daar van harte welkom in de vieringen en gebedsmomenten in de kapel.

Stilte en bezinning
Het klooster wordt omringd door bos- en duingebied waar het goed wandelen is. Er is dit weekend ruimte voor stilte en bezinning, rust en verdieping. We willen vrijdag graag voor de avondviering arriveren en zondag na de lunch weer vertrekken.

Nog 3 plaatsen vrij
Er hebben zich 16 mensen hebben zich aangemeld. Er is nog plek voor 3 mensen, dus als je graag mee wil, neem dan contact met ons op via barttraksel@gmail.com  of 06-21656126 of spreek ons persoonlijk aan.

Winanda de Vroe en Marieke Traksel

Meer over het Liobaklooster

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers