In de herhaling: Familieviering & Fietstocht

vrijdag 15 oktober 2021

Twee onderwerpen waarover je al eerder hebt kunnen lezen, maar die we graag nóg een keer onder je aandacht willen brengen!

Zondag 17 oktober vieren we onze eerste Familieviering. We gaan aan de slag met het verhaal van Ruth. Na de dienst lunchen we met z’n allen. Neem daarvoor zelf een lunchgerecht mee. Lees hier alle verdere informatie.

En heb je je al aangemeld voor de fietstocht naar Vught op 31 oktober? Dat kan nog t/m 23 oktober. Lees hier alle verdere informatie.

We kijken ernaar uit je tijdens deze activiteiten te ontmoeten!

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma