Hemelvaartsdagviering mét ontbijt

donderdag 05 mei 2022

Na twee jaar kunnen we de traditie gelukkig in ere herstellen: een gezamenlijke Hemelvaartsviering met onze zustergemeentes Hilvarenbeek en Tilburg. Dit jaar vieren we in onze kerk in Oisterwijk. De dienst begint op donderdag 26 mei om 10.15 uur. Voorganger is ds. Winanda de Vroe.

Voorafgaand aan de viering is er om 09.00 uur een gezamenlijk ontbijt. Een mooie gelegenheid om elkaar te ontmoeten onder het genot van lekkere broodjes en andere lekkernijen.

Meld je aan

Voor het ontbijt moet je je opgeven, zodat we weten hoeveel we in moeten kopen. Aanmelden kan door een mail te sturen naar scriba@pkn-oisterwijk.nl. Je kunt je ook inschrijven op de lijst op de tafel in de hal van de kerk.

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer