Vier mee op Hemelvaartsdag

woensdag 18 mei 2022

Donderdag 26 mei is het Hemelvaartsdag. We herdenken dat Jezus is opgestegen naar zijn vader in de hemel. We vieren dat samen met de gemeentes Hilvarenbeek en Tilburg bij ons in de kerk. Voorafgaand aan de dienst is er een gezellig en ontbijt.

Het ontbijt begint om 9 uur. Eet je ook mee? Meld je dan even aan bij scriba@pkn-oisterwijk.nl. Of zet je naam op de lijst die op de tafel in de hal van de kerk ligt. Doe dat uiterlijk zondag 22 mei.

De dienst begint om 10.15 uur. Voorganger is ds. Winanda de Vroe. Na de dienst is er koffiedrinken.

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland