Gast aan tafel

donderdag 02 juni 2022

De eerste ronde tijdens de wintermaanden van ‘Gast aan tafel’ heeft leuke contacten opgeleverd. Er zijn mensen bij elkaar gaan eten of hebben samen koffiegedronken. Gemeenteleden die elkaar niet echt goed kenden. Zo kunnen er mooie verbindingen tussen mensen ontstaan. We willen graag nogmaals de mogelijkheid bieden om mee te doen met ‘Gast aan tafel’.

Hoe gaat het in z’n werk? Je geeft aan of je gasten wilt ontvangen of dat je ergens als gast aan wilt schuiven. Of dit voor koffie, lunch of diner is, kun je ook vermelden. Als je gasten wilt ontvangen, geef dan aan hoeveel mensen je aan tafel wilt uitnodigen. Als je graag ergens wilt gaan eten geef dan ook aan met hoeveel je te gast wilt zijn. Als de aanmeldingen binnen zijn, maken we een koppeling en die mensen krijgen per mail bericht, zodat zij zelf een datum en tijd kunnen afspreken. Ook kunnen er dan eventuele allergieën of dieetwensen worden uitgewisseld.

Ontmoeting

Misschien ten overvloede, het is geen culinaire wedstrijd, het gaat vooral om de ontmoeting. Tijdens een maaltijd vinden er vaak andere gesprekken plaats dan tijdens een kopje koffie na de kerkdienst. Wij hopen dat er weer een aantal mooie ontmoetingen kunnen plaatsvinden.

Doe je mee?

Geef je op voor 12 juni, dan kunnen in de week 24 de koppelingen worden gemaakt. Opgave liefst via het mailadres van het pastorale team: omziennaarelkaar@pkn-oisterwijk.nl of telefonisch bij Lianne van der Wel.

Mede namens Winanda en Ivon, Lianne van der Wel

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer