Pinksterdienst gaat door!

donderdag 02 juni 2022

De Pinksterdienst in het Natuurtheater gaat vandaag gewoon door!

Neem wel een paraplu en/of regenjas mee, want misschien valt er nog een beetje miezerregen.

Het is bijna Pinksteren! We hopen zondag om 11.00 uur met heel veel mensen samen te komen in het Natuurtheater aan de Gemullenhoekenweg 147 in Oisterwijk. We zetten hier nog een paar praktische zaken op een rijtje.

We rekenen natuurlijk op goed weer, maar de voorspellingen zijn op dit moment nog niet heel erg gunstig. Daarom kun je zondagochtend vanaf ongeveer 08.30 uur op onze website lezen of de Pinksterviering plaatsvindt in het Natuurtheater, of dat we onverhoopt toch moeten verplaatsen naar de Joanneskerk, De Lind 50 in Oisterwijk.

Vervoer nodig?

Voor wie het lastig om naar het Natuurtheater te komen hebben we een haal- en brengservice georganiseerd. Als je naar de Pinksterviering wilt komen, maar je weet niet hoe, dan komen wij je ophalen. Mail of bel Jantsje Bakkeren via info@familiebakkeren.nl of 06-22856358.

Geen online dienst

In onze kerk is er zondag geen dienst. Ook wordt de dienst uit het Natuurtheater niet uitgezonden via internet.

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma