Kunst op het kerkhof

donderdag 11 augustus 2022

Op zondag 14 augustus wordt direct aansluitend aan de kerkdienst op het kerkhof een kunstwerk onthuld. Iedereen is van harte uitgenodigd om  daarbij aanwezig te zijn.

Na ruim 15 jaar is de urnenmuur vervangen door een mooi zitbankje, waar je ook kunt schuilen voor de regen. Boven de zitbank is een passend kunstwerk aangebracht.

Het kunstwerk is gemaakt door Bas en Nicole Berkelmans, die ook de wijnrank in de kerk hebben gemaakt. Zij zijn bij de onthulling aanwezig. Na afloop is er koffie met een verrassing erbij.

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts