Al aangemeld voor de zomerbarbecue?

vrijdag 19 augustus 2022

Vorige week las je al in de nieuwsbrief dat de gemeente Hilvarenbeek op zaterdag 27 juli om 17.00 uur een zomerbarbecue organiseert. Goed om te weten: dit jaar zijn er ook vegetarische sateetjes en andere gerechten op de barbecue. Dus ook als je geen of minder vlees wil eten, ben je van harte welkom voor dit gezellige samenzijn.

De kosten bedragen 15 euro per persoon, en voor de drankjes reken je apart af. Meld je uiterlijk 23 augustus aan door een mail te sturen naar zwo-oisterwijk@hotmail.com.

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers