Huwelijk Marjon Brouwer en Frank Brouwers

donderdag 15 september 2022

Op zaterdag 24 september trouwen Marjon Brouwer en Frank Brouwers. Om 14:30 uur wordt hun huwelijk ingezegend in onze kerk door onze predikant Winanda de Vroe. De kerk zal goed gevuld zijn met vrienden en familie van het bruidspaar. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar voor gemeenteleden.

Wil je er bij zijn? Meld je dan van te voren aan bij hun ceremoniemeester Willemijn Wouters via wouterswillemijn@gmail.com of 06-41941939. Mocht de kerk vol zijn, dan kun je de dienst ook volgen via de livestream op Kerkdienstgemist.nl

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland