Gezocht: Team Kerstboom

woensdag 21 september 2022

De pepernoten liggen alweer in de winkels, dus we mogen ook vast wel een beetje nadenken over de kerstdagen. We zijn namelijk op zoek naar een Team Kerstboom. Welke twee of drie mensen vinden het leuk om in december een kerstboom te kopen en rond 10 december in de kerk te zetten en te versieren? Uiteraard is er budget beschikbaar.

Het is een leuke eenmalige klus die niet al te veel tijd kost en waarvoor ook niet vergaderd hoeft te worden. Wel kun je je creativiteit erin kwijt. Heb je belangstelling? Stuur dan een mailtje naar scriba@pkn-oisterwijk.nl.

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts