Wie doet er mee met onze kerststukjesverkoop?

donderdag 17 november 2022

In het weekend van 17 december starten we in onze gemeente een kerststukjesverkoop. We zijn weer op zoek naar mensen die ons willen helpen met het maken van kerststukjes, en natuurlijk mensen die de stukjes willen kopen. De opbrengst van deze verkoop gaat naar Bethania in Moldavië. Bethania gebruikt dit geld om onder meer voedsel, kleding en kachelhout te kopen voor arme inwoners. Doe je (weer) mee?

We hopen de kerststukjes voor ongeveer 10 tot 15 euro per stuk te verkopen en zo een mooie opbrengst te halen. Betaling gebeurt natuurlijk digitaal. Zo nodig kunnen we de kerststukjes bij je langsbrengen of ophalen.

Doe je mee?
Wil je meer informatie over deze actie, of wil je kerststukjes kopen of maken, stuur dan een berichtje naar Marieke Traksel via zwo-oisterwijk@hotmail.com of via 06-21656126.

Wil je Bethania wel steunen, maar niet meedoen aan deze actie?
Maak je gift dan over op NL02RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestante kerk o.v.v. Adventsactie Bethania Moldavië. Ook voor de betaling van de kerststukjes kun je dit rekeningnummer gebruiken.

Alvast hartelijk bedankt voor je steun en deelname aan deze actie. We hopen op weer een mooi resultaat!

Hans Zaaijer, Jantsje Bakkeren, Jan Marcelis en Marieke Traksel

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz