Kerstgroet en attentie

vrijdag 02 december 2022

December, de duurste maand van het jaar… Dat horen we deze dagen veel in de media. Naast de zorg voor mensen die letterlijk in de kou zitten en/of financieel in de knel komen door de hoge energierekening wil de diaconie ook graag weer aandacht vragen voor de jaarlijkse kerstgroet en attentie.

Ken je iemand die hiervoor in aanmerking zou moeten komen? Of zou je met deze groet iemand een extra hart onder de riem willen steken? Geef dit dan door aan ons (graag voor 16 december). Je kunt ook de naam en adres op een briefje schrijven en dit in de blauwe box in de hal stoppen.

De diaconie: Jan Marcelis (06-22226542) en Jantsje Bakkeren (06-22856358)

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag