Te koop: Kerststukjes voor het goede doel

donderdag 08 december 2022

Zoals je hebt kunnen lezen in de vorige nieuwsbrieven willen wij als Oisterwijkse kerkelijke gemeente Moldavië/Bethania nog tot eind dit jaar steunen. Er is grote behoefte aan medische hulpmiddelen, voedselpakketten en kachelhout. Daarom zijn we een Kerststukjesverkoop gestart. Er zijn diverse gemeenteleden die een of meer kerststukjes te koop aanbieden. Er zijn ook al stukjes verkocht.

Wil je een kerstukje kopen, of meer informatie hebben over deze actie, stuur dan een berichtje naar Marieke Traksel via barttraksel@gmail.com of via 06-21656126. Wij zijn bereid om kerststukjes bij je langs te brengen. Wil je een kerststukje maken, neem dan ook contact met ons op.

17 december

De verkoop van kerststukjes vindt plaats in het weekend van 17 december op een afgesproken tijd. Marieke maakt de afspraak met je. We verkopen de kerststukjes voor ongeveer 10 a 15 euro per stuk. Zo halen we vast een mooie opbrengst. Betaling gebeurt natuurlijk digitaal.

Geen kerststukje, wel steunen?

Wil je Bethania wel steunen, maar niet meedoen aan deze actie? Maak dan je gift over op NL02RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestante kerk o.v.v. Adventsactie Bethania Moldavië. Voor betaling van kerststukjes kunt je ook gebruik maken dit rekeningnummer.

Alvast dank je wel voor je steun en deelname aan deze actie. We hopen op een mooi resultaat.

Hans Zaaijer, Jantsje Bakkeren, Jan Marcelis en Marieke Traksel

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts