Video: PKN Oisterwijk zingt Stille Nacht

vrijdag 23 december 2022

De kerstdagen staan voor de deur. Afgelopen zondag hebben we al een kerstlied gezongen. Bekijk dat in de video onder dit bericht.

De kerkenraad wenst je goede dagen. We hopen je in één van onze diensten te verwelkomen. Of dat je in de gelegenheid bent om online mee te vieren. We zetten de diensten nog even op een rijtje.

24 december: kerstavonddienst om 20.00 uur. Voorafgaand aan de dienst (vanaf 19.55 uur) zingen we vast enkele kerstliederen.

25 december: kerstmorgendienst om 10.15. uur.

In beide diensten gaat ds. Winanda de Vroe voor.

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer