Familieviering op 12 februari

vrijdag 27 januari 2023

Zet het vast in je agenda: op zondag 12 februari is er een familieviering. Ga je met ons mee op ontdekkingstocht? Een familieviering is een viering waarbij er diverse activiteiten zijn voor jong en oud. Door te ‘doen’ gaan we aan de slag met een Bijbels verhaal en ontdekken we wat het voor ons leven kan betekenen.

Kiezen tussen gezond eten of een douche; tussen de verwarming aan of nieuwe kleren: steeds meer mensen in Nederland leven in armoede en dat kan je leven beïnvloeden. Ieder mens telt! Tijdens deze familieviering staat een verhaal centraal van iemand die arm is en toch een deel geeft van wat ze heeft. En… er is genoeg! Hoe ga jij om met je geld en de spullen die je hebt?

Brabantse koffietafel

De familieviering begint om 10:15 uur en aansluitend is er een Brabantse koffietafel. In de volgende nieuwsbrief lees je meer over hoe we als gemeente samen een Brabantse koffietafel gaan verzorgen.

Meer weten? Mail met Dorien: jeugdouderling@pkn-oisterwijk.nl.

We hopen jullie allemaal te zien op 12 februari!

Groetjes,

ds. Winanda, Judith en Dorien

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer