Hulp gezocht voor het Beamteam

donderdag 23 maart 2023

Bij de bijzondere erediensten wordt er vaak gewerkt met beelden of muziekclips die via de tv worden getoond. De uitdrukking dat een beeld meer kan zeggen dan duizend woorden vinden we ook terug in de Bijbel. Onder andere in het boek Jeremia als het gaat over een verborgen riem (13:1-11) of een gebroken kruik (19: 1-13). Maar ook in het Nieuwe Testament als Jezus de lelies en de vogels aanwijst (Matteüs 6: 24-34) of in de aarde en het zand schrijft (Johannes 8: 1-11).

Op dit moment is er nog geen Beamteam en daarom gaan we dit opstarten. Er gaat niet gewerkt worden met een vast weekrooster, maar per keer bezien we wie er ondersteuning kan bieden.

Meld je aan!

Lijkt het je leuk om een presentatie te maken of tijdens de dienst de powerpoint te bedienen of beide, neem dan contact op met Dorien via jeugdouderling@pkn-oisterwijk.nl. Het is wel belangrijk dat je beschikt over een computer of laptop om de presentatie te maken en/of tijdens de dienst te gebruiken.

Ook voor jongeren

Ook jongeren en kinderen mogen zich aanmelden of via de ouder worden aangedragen. Wij zorgen dan dat uw kind wordt gevraagd door en wordt gekoppeld aan een volwassene, waar mogelijk.

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag