Allerzielen: voor wie steek jij een kaarsje aan?

zaterdag 02 november, 2019
Locatie:Kerk
Tijd:17:00-18:30

Het is Allerzielen. We denken dan aan de mensen die niet meer bij ons zijn. De Protestantse kerk in de Kerkstraat 64 in Oisterwijk is deze middag tussen 17.00 en 18.30 open om even stil te staan bij degene die je mist.

Iedereen uit Oisterwijk kan de kerk gewoon even binnenlopen. Of je nu iets hebt met de kerk of niet. Wie dat wil, kan een kaarsje aansteken voor een geliefde die is overleden. Zo kun je even letterlijk stilstaan bij verdriet, maar misschien ook bij goede herinneringen. Je bent van harte welkom!

« Agendaoverzicht

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer