Basiscatechese 10-14 jaar

zondag 17 november, 2019
Locatie:Kerk
Tijd:10:15

Basics behandelt hoofdthema’s uit het christelijk geloof op een manier die kinderen uit de hoogste groepen van het basisonderwijs en de eerste klassen van de middelbare school aanspreekt. Kinderen in de leeftijdsgroep van 10-14 jaar zijn meestal erg leergierig, ook als het gaat om geloven en de kerk. Basics sluit aan bij die natuurlijke ontwikkeling. De kinderen maken kennis met de Bijbel en wat er in de kerk gebeurt.

Wanneer:

• zondag 17 november
  • zondag 5 januari
  • zondag 29 maart
  • zondag 7 juni

We beginnen om 10.15 uur in de kerk en gaan tegelijkertijd met de kinderen van de kindernevendienst naar boven.

Voor wie?

Kinderen uit groep 7 en 8 van de basisschool en klas 1 en 2 van de middelbare school

Graag opgeven

Bij ds. Winanda de Vroe via wdevroe@pkn-oisterwijk.nl.

« Agendaoverzicht

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts